23 Ekim 2011 Pazar

The Vampire Diaries/Vampir Günlükleri


Geçen sene haftasonları -cumartesiydi sanırım- 2 bölüm peşpeşe veriyordu CNBC-e. Akşam saatlerinde dublajlısını, gece yarısından sonra da altyazılısını. Ben dublajlıdan nefret ederim. Bir de geç yatmayı severim. Hele de haftasonuysa, başka bir işim yoksa, zaping yapmakla meşgulsem CNBC-e en uğrak tv kanallarımdandır. Bu sayede tanıştım bu diziyle. Şansıma da daha yeni başlamıştı. Öyle her haftasonu izlemeye başladım. Sonra okul bitti evime döndüm. 1. sezonun son bölümleriyle 2. sezonu indirdim. Öyle izledim bitirdim. He çok beğendim mi? 1. sezondaki tadı 2'de bulamadım. Ama meraktan izliyorum supernatural bir konusu olduğu için. Bu vampirlerle alakalı da çok dizi türedi ama popüleritesi azalacak gibi durmuyor. Her daim izlettiriyor. 3. sezonunun ne zaman çıkacağını falan da takip etmedim ama geçen de bir torrent sitesine girdim orada en çok indirilen listesinde buldum ve de 5 bölüm çıkmış. Oha dedim ben deli gibi Walking Dead'i beklerken bunun 5 bölümü çıkmış bile. E napalım? Boş durmamak için indirelim tabi. 3. sezon da orta halli gidiyor ama pek sevMEdiğim başrol kızımızın gönlü hepten kayacak o kesin. Onun dışında Klaus denen yaratığı diziye soktular da ortalık şenlendi biraz. Gözümüz gönlümüz açıldı:D Bu Klaus bana Lost'taki Jacob'ı anımsattı. Karakterin başlardaki gizemliliği, önemi falan. Jacob'ı da gördüğümde pek beğenmiştim bu arada söylemeden edemeyeceğim. Ayrıca Klaus'un mimiklerini bizim Kıvanç'ın Kuzey karakterine benzetiyorum. Kıvanç'la da benziyorlar biraz sarı sarı^^ Onun dışında gene Lost'ta beğendiğim Ian Somerhalder'ın farklı karakteri, mimikleri falan hoşuma gidiyor. Haylaz halleri çok şirin. Diğer bir başrolümüz Paul Wesley'i de ilk defa burada izliyorum, oldukça başarılı. Twilight'taki Edward'a benzetiyorum ama özellikle mi seçmişler diye düşündürüyor beni. 3. sezondaki o umursamaz tavırları da -Klaus sağolsun- daha bir çekici geldi bana önceki hallerine nazaran. Başrol kızımız Nina Dobrev'den de nefret ettiğimi bir kez daha söyleyeyim. Dizide ne kadar yakışıklı varsa maaşallah, boş geçmedi pis cadı:D Alaric ve Jeremy de ayrıca sevdiğim yan karakterler. 

6. bölümü de izledim. Önceki sezonda öldürdükleri elemanlar teker teker geliyor yahu ne iş? Daha neler göreceğiz bakalım.

0 yorum:

Yorum Gönder