21 Ocak 2012 Cumartesi

Too Beautiful To Lie/그녀를 믿지 마세요 [2004]

  
  Ablamla yaptığımız film seramonisinde ne izlesek diye düşünürken, ablam bu filmi çok merak etttiğini, her yerde aradığını ve bulamadığını söyledi. Ahah tabii ki benim film arşivimde beklemedeydi bu film. Tamam dedim olur, izleyelim.

  Başrolde, hemen hemen her yapımda görmeye alışık olduğum Ha-Neul Kim ve Temptation of Wolves'tan tanıdığım Dong-Won Kang var. 


Bu kadın normalde çok güzel ama eski filmlerde biraz çirkin görünüyor. Ve kısa saç hiç yakışmıyor. Bu filmde de uzun saçlı halini görüp beğenmişken ardından hemen saçlarını kestiriyor ya. Kang da bu filmde pek bir tipsiz geldi gözüme. Zaten çok izlemişliğim, beğenmişliğim de yoktur. Aman neyse çok da mühim bir konu değil zaten. 

Kısaca konuya değinecek olursam; 
  Kızımız hapishaneden şartlı tahliye olur. Yakın zamanda kardeşinin düğünü vardır. Bu yüzden onun yanına gidecektir. Trende oğlanla karşılaşır. Tanışmaları da bir hayli komiktir, bir yanlış anlaşılma söz konusudur. Hikaye böyle eğlenceli bir şekilde başlar. En önemli şey ise kız, usta bir yalancıdır!

  Ben filmleri izlemeden önce genelde, konusuna değil de sinema sitelerinde yazan yorumlara bakarım. Bu film için de genelde iyi şeyler yazmışlar. Bu yüzden tereddüt etmeden izlemeye karar verdim. Beğendim de. Yer yer epey güldürdü ama çok fazla beklentiye girmeyin. Romantik komedi olarak tadında bir filmdi. Hoşça bir vakit geçirmek isterseniz güzel bir seçenek. 

...İyi Seyirler...

2 yorum:

  1. ah aşkımcığımla Kang'ımla tanıştığım film.
    Çok tatlı bir filmdi bence. Ya da ben aşık olduğumdan da öyle gelmiş olabilir =D Ama yok gülmüştüm de baya.
    Kızım tanıtmayın şöyle filmler ya alalalal =D

    YanıtlaSil
  2. Benim de eğlendiğim sahneler oldu tabi, Kang'a sulanmadım bak senindir o :))

    YanıtlaSil