29 Eylül 2012 Cumartesi

My Mighty Princess/무림여대생 [2008]



OYUNCULAR

Shin Min Ah (Kang Sohwi)


Geon Yu (Jun Mo)


Ohn Joo Wan (Cheon Ilyeong)



Doğaüstü güçlere sahip olan Kang Sohwi, okulun buz hokeyi takımında oyuncu olan Jun Mo'ya aşık olur.  Normal insanlar gibi yaşamak istediği için dövüşmeyi bırakmıştır. Çocukluk arkadaşı Cheon Ilyeong onu tekrardan dövüşmesi için ikna etmeye çalışır.

Gamzesiyle ünlü aktris Shin Min Ah, başrolde karşımıza çıkıyor bu filmde. Ben bu hatunu pek sevmem, bunu söylemekten de çekinmem ama burada sevimli geldi gözüme. Erkeklere gelirsek, ikisi de birbirinden hoş ve başarılı. Geon Yu esas çocuk gibi gözükse de Ohn Joo Wan daha ön planda.

Filmi beğendim mi derseniz, eh işte fena değil. Kızın hareketleri, çocuğun peşine takılmaları falan güzel, eğlenceli ama diğer yandan filmin, fantastik tarafı saçma tabi. Filmde fantastik öğeler bu denli vurgulanmasa bence daha iyi bir film olabilirmiş. Fantastik filmleri severim ben ama belirli bir seviyede olmalı yani. Ama boş zamanlarda izleyebileceğiniz çerezlik bir film diyebilirim, üstüne çok da söylenecek bir şey yok.



1 yorum:

  1. En kısa zamanda izleyeceğim bu filmi.. Hiç film izleyemiyorum bu aralar. Dizilere sardım çübkü. Geriden takip ediyorsum ya sizi. Siz belki çoktan unuttunuz ben daha yeni bitirdim Palyfull Kiss'i. Ve oturdum yazdım hemen blogda. Yorumlarına sunuyorum sevgili Kore sever :)
    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/10/kore-dizisi-playfull-kiss.html

    YanıtlaSil