8 Aralık 2011 Perşembe

Crazy First Love/첫사랑 사수 궐기대회 [2003]


  Başrollerde Tae-Hyun Cha ve Ye-Jin Son. Daha önceki bir yazımda Cha'yı çok beğendiğimi yazmıştım bkz. Kore'deki Favori Aktörlerim. Tereddütsüz her filmini de izleyeceğimi söylemiştim.

  Başroldeki oğlanımız, kızımıza aşıktır çocukluğundan beri. Babasından kızı ister ama kızın babasının bazı şartları vardır. Çocuk liseden mezun olur, farklı şartlar eklenir falan fişman. Çocuk ama hep bekler, hep sabreder. Bu arada kızdaki garipliği de farkedersiniz. Çocuğa yanaşır falan, çocuk da verdiği sözü tutar ve hep kendini geri çeker. Başlarda eğlenceli, komik denilebilecek bir filmken tabi seyri değişir bir zaman sonra.

  Baştan beri bu filme ısınamadım ben. Saçma yerler oldukça fazlaydı. Son'u da severim normalde ama bu filmde oldukça itici buldum. Aslında bu yazıyı yazmayı bile gereksiz, zaman kaybı olarak görüyorum ama olur da yanlışlıkla falan gözünüze ilişir izlemeye kalkarsınız. Bir uyarı mahiyetinde olsun size. Filmi sonraları drama bağlamaya çalışmışlar ama hiç acıma duygusu veremedi bana. Oldukça başarısız bir film. Ama yok ben başrolleri seviyorum merak ettim derseniz; o zaman izleyin de görün derim yani. Zaten ne diyeceğim ki başka?

2 yorum:

  1. Ben de filmi izlemiştim.
    Ama nasıl izledim bi ben bilirim. O kadar sıkıldım ki bir yanda sekmeler arasında geziyor arada bir filme bakıyordum ki hiç tarzım değildir.
    Ne yapmaya çalışmışlar inanın anlamadım.
    O kadar ki filme dair hiçbir şey yok aklımda siz düşünün.

    YanıtlaSil
  2. Zaman kayıplarındandı, oyunculara yazık gitmiş..

    YanıtlaSil