17 Şubat 2012 Cuma

The Change-Up/Hayat Sana Güzel! [2011]



 Başrollerini Ryan Reynolds ve Jason Bateman'ın paylaştığı filmde, Mitch (R.R.) ve Dave (J.B.) eski iki yakın arkadaşlardır. Dave; evli, mutlu, çocukludur. Ve iyi bir şirkette, iyi bir avukattır. 


Mitch ise aksine; bekar, sorumsuzca yaşayıp istediğini yapan, kafasına göre çalışan bir adamdır. 


 Bu iki arkadaş birlikte takıldıkları bir gece yarısı meydanda bir çeşme görürler ve işemeye koyulurlar. 


 Tabi bu sırada konuşmaya başlarlar ve birbirlerinin hayatlarına gıpta ettiklerini dile getirirler. Yok nezaketen diyorsun da öyleydi böyleydi derken ikisi aynı anda "Senin hayatını yaşamayı isterdim!" der ve tüm ışıklar kapanır bir anda. Ne olduğunu anlamazlar tabi. Ertesi gün uyandıklarında kendilerini farklı bedenlerde bulurlar. Yani bedenleri yer değiştirmiştir. Gerçi düşününce bedenleri değil, ruhları yer değiştirmiştir demek daha mantıklı sanki. Neyse buna takılmayayım şimdi ben. Tabi bu olayın çeşmede bittiğini anlarlar ve hemen buluşup çeşmeye giderler. Ama bir bakarlar ki çeşme kaldırılmış yerinden! İşte o zaman, çeşmeyi bulana kadar farklı bir hayatı, aslında istedikleri hayatı yaşamak durumunda kalırlar. Acaba gıpta ettikleri hayatların iç yüzü gerçekten dışarıdan göründüğü gibi midir onlar için??

~~

 Eğlenceli bir film ama öyle kahkahalar atmayı beklemeyin. İnce mesajlar da verilmiş filmde, ailenin önemi falan. Neyse filmde beni çok rahatsız eden sahneler vardı. Bu Amerikan sineması artık sınıları aşmış bayağı. Ben zaten açık saçık filmleri sevmem, bu kadar sahne olması çok iticiydi. Bazı insanlar için normal olabilir ama kimse kusura bakmasın bana göre değil. Kesinlikle ailecek, efendime söyliyim sevgilinizle veyahut küçük kuzenlerinizle falan izleme gafletinde bulunmayınız. Bu ciddi bir uyarıdır :)

#Bu bir itiraftır

Filmi tereddütsüz izleme nedenim Ryan Reynolds'dur! Ya ama çok hoş değil mi bu adam şimdi haksız mıyım yani?

Özellikle de bu sahnelerde çok şekerdi, şaşkın halleriiii :)







4 yorum:

  1. izlemeyi düşünüyodum ama yorumunda bahsettiğin şeyler benim de önceliklerim olduğu için izlememe kararı aldım..
    yinede tanıtım için çok teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, izlemezsen çok şey kaybetmezsin zaten. Ama sırf o sahneler için de film kötü diyemem :)

    YanıtlaSil
  3. Ryan'ı severiz tabi ki.
    Bu dilek sonrası değişme muhabbetini de It'a girl boy thing'den hatırlıyorum zaten. Severim fantastik zımbırtıları ^^'
    Sağolasın canım. Sıraya girdi ;)

    YanıtlaSil
  4. O filmi izlemedim, nasıldır bilmiyorum ama bu film fena değil, ortalama bir yapım yani. Ryan için izlenir mi? Evet :)) Ayrıca rica ederim ^^

    YanıtlaSil