14 Şubat 2012 Salı

Sweet Lie/Lost and Found/달콤한 거짓말 [2008]


KARAKTERLER

Jiho (Jin Hie Park)



Minwoo (Ki Woo Lee)



Park Dongshik (Han Seon Jo)




Jiho, bir tv kanalında çalışmaktadır, ve neredeyse hemen hemen hergün işe geç kalmaktadır. Ayrıca liseden beri Minwoo'ya aşıktır ve çekingenliği yüzünden hiçbir zaman ona açılma fırsatı bulamamıştır. Hala onu unutamamıştır. İş hayatındaki sorumsuzluğu yüzünden işten atılmıştır ve o gün dönüşte kapkaça uğrar. Çantasının peşine düşünce araba çarpar ve beklenmedik bir sürprizle karşılaşır. Ona çarpan kişi, yıllardır unutamadığı lise aşkı Minwoo'nun ta kendisidir. Minwoo bu durumdan habersizdir. Jiho bu olayı fırsat bilip hafızasını kaybetmiş numarası yapar ve bir süre Minwoo'nun evinde kalır. Yalanlar yalanları kovalar ve hikayeye eğlence katar...











 Hafıza kaybı falan film klişe gelebilir ama izlerken inanılmaz eğlendim. Kızın lisede yaşadığı olaylar hele inanılmaz komikti. Özellikle de hayvanat bahçesinde kafasının direklere sıkıştığı sahne. Of ne güldüm orada ya. 
 Baştan beri gelişen olaylar neticesinde insan kendince bir tahmin yapıyor ama gene izleyenleri şaşırtarak sonunu farklılaştırmışlar. Ama zaten ben o çocukta bir şeyler sezinlemiştim. O öküz hareketlerinin altından o kadar romantik ve ince düşünen bir erkek çıkması da oldukça hoştu yani kim olsa etkilenir şimdi :D
 Genel anlamda beğendiğim bir film oldu. Başı olsun, sonu olsun güzeldi. Ama bir noktada eksik buldum. Jiho ve Minwoo'nun ilişkisi birden koptu ve Jiho'yla Dongshik'e yoğunlaşıldı. Minwoo'ya ne oldu anlamadık yani güzelim çocuğu harcadılar :D

 Biraz da oyunculara değinecek olursam;
 Jin Hie Park'ı oldukça başarılı buldum mimik konusunda falan. En çok eğlendiren de onun düşündüğü şeylerin hep aksinin olması. Tam kendini o havaya sokuyor ama sonu hayal kırıklığı.
 Lee Ki Woo'ya Flower Boy Ramyun Shop'dan beri hastayım. Ama gene ikinci adam oluyor. Bu durum beni ziyadesiyle üzdü tabi :D
 Han Seon Jo vazgeçilemeyen adam galiba bkz. Temptation of Wolves. Bu adamı da beğeniyorum ama bir Lee değil. Ayrıca filmdeki kıçı yamalı pantolonu çok hoşuma gitti :D
 Hep yan rollerde görmeye alışık olduğum Dong Wook Kim de gene sempatik, şeker bir roldeydi. Bu çocuğa artık bir başrol verin yazıktır ya, severiz kendisini :)


Benden tavsiyedir izleyin efendim ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder