23 Ekim 2011 Pazar

Click/Tıkla [2006]

Pek sevdiğim Adam Sandler olur da izlenmez mi bu film? Ve gene beğendiğim, farklı bir güzellik Kate Beckinsale de ona eşlik ediyorsa. Bu filmi nasıl oldu da bu zamana kadar izlemedim anlam veremedim doğrusu. Namını da duymuştum bu yüzden daha fazla bekletmeden izleyeyim dedim. Filmin konusuna falan bakmadım -genelde konuları okumuyorum ufak da olsa spoi verdiği için- ama afişten ve isimden az çok bir şeyler tahmin ettim. Ve saf komedi sanıyordum taa ki izleyene kadar. Gördüm ki aksine öyle komedilik bir tarafı yok. Başlarda tebessüm ettirdi falan ama sona doğru baya bir duygu patlaması yaşattı bana. Bilmiyorum belki de şuan ailemden uzakta olduğum içindir ama ailenin önemini çok güzel vurgulamışlar. Filmi izlerken nedense adam her seferinde tuşa yöneleceği zaman, içimden "Yapma yapma!" dedim. Kendimi onun yerine koyup vicdani bir rahatsızlık çektim. Bu filmden bu derece etkilenmeme de bir anlam veremedim açıkçası. Ara ara duygusal yönüm ortaya çıkıyor bu tür şeyleri izlediğimde:D Neyse fazla uzatmayacağım; film güzel, izlemeyen kalmasın panpalar.



0 yorum:

Yorum Gönder