23 Ekim 2011 Pazar

The Walking Dead/Yürüyen Ölüler


Bu aralar deli gibi beklediğim The Walking Dead'in 2. sezon 1. bölümü çıktı. Ben tabi torrente düşer düşmez indirdim ama indirdiğim gibi izleyemedim o ayrı. Malum ingilizcem süper değil altyazı beklemek zorundayım her daim. Neyse ki böyle popüler, beklenen dizilerin altyazılarını da şakkadanak çeviriyorlar, Allah razı olsun. O kadar zaman insanları beklettik, 1. sezonu da 6 bölümle -zaten 1 sezonun 6 bölüm olmasına çok şaşırmıştım bu dizi için- bitirdik diye düşünmüşler ki ilk bölümünü 1 saate tamamlayıp, izleyenlere de bir güzellik yapmışlar. Gerçi 1 saat bile olsa kesmiyor beni 1 bölüm! Genelde bu tür konuları filmlerde ele aldıkları için dizi olunca çok ilgimi çekti. Görsellik falan gayet güzel, inandırıcı. Ama her güzel şey gibi bunun da sonu boka sarmasa bari. Bir de 1. bölüm zaman olarak uzundu tamam ama konu olarak kısıtlıydı. Belirli bir çerçevede kalmışlar ilk bölümde ve zamanı yaya yaya kullanmışlar. Gerçi hak da veriyorum bana al sen yaz bu haftaki bölümü deseler, bir nane yazamam. Senaristlere de saygı duymuşumdur içten içe (tabi başarılı olanlara). Benim de kendimce bir yaratıcılığım var ama alanım farklı. Yaratıcı insanları severim bu yüzden. İlerleyen bölümlerde ne olur bilemem ama 2. bölüm fragmanı fenaydı. İşler baya bir karışacağa benziyor. Eğer hala bu diziyi izlemedim diyen varsa derhal başlamalı. Zaten hepi topu 7 bölümü yayınlandı. 2 bilemedin 3 güne biter. Gerçi sonra da her hafta yeni bölümü beklemek zorunda kalırsınız^^ Seçim size kalmış, ama izleyin be :))

Bu arada karakterlerden Koreli elemanı (Glenn) çok sevdim ben. Zaten aksi düşünülemezdi ya :)


0 yorum:

Yorum Gönder